Сторінка психолога

Сторінка психолога

Сферою діяльності Практичного психолога відділу по роботі з молоддю є вивчення впливу психологічних, економічних і організаційних факторів здійснення освітньої діяльності Державним вищим навчальним закладом «Університет банківської справи» на трудову діяльність працівників Університету та навчальну/наукову/виховну діяльність студентів/слухачів Університету з метою розроблення заходів для створення сприятливих умов праці та навчання і підвищення їх ефективності та захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: студентів, батьків, педагогічних і науково-педагогічних працівників.

Практичний психолог співпрацює з органами охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення, сім’ї, молоді та спорту, внутрішніх справ, іншими органами виконавчої влади, а також громадськими організаціями.

Основні завдання практичного психолога відділу по роботі з молоддю

  • сприяння оптимізації навчально – виховного процесу в Університеті, створення психологічних умов для забезпечення творчого розвитку особистості працівників та учасників навчально-виховного процесу, формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  • психологічний супровід трудової діяльності та навчально – виховного процесу в Університеті;
  • забезпечення процесу психологічної адаптації студентів Університету;
  • моніторинг актуальних психологічних проблем студентського середовища та трудового колективу;
  • сприяння гармонізації психологічного клімату в Університеті;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

Діяльність практичного психолога відділу по роботі з молоддю включає такі основні напрями:

  1. консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу, трудового колективу;
  2. просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури;
  3. превентивне виховання, метою якого є формування у студентів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров`я; профілактика алкоголізму, наркоманії.

Практичний психолог відділу по роботі з молоддю:

  1. Надає психологічну допомогу різного виду (психокорекційна, реабілітаційна та консультативна), визначивши фактори, що перешкоджають розвитку особистості студентів.
  2. Зберігає професійну таємницю, не розповсюджує відомостей діагностичної і корекційної роботи, якщо це може завдати шкоди людині чи її оточенню.
  3. Здійснює професійну діяльність, яка насамперед спрямована на збереження психологічного, соматичного і соціального стану студентів у процесі виховання та навчання та працівників трудового колективу.
  4. Проводить психологічну діагностику різного профілю і призначення.
  5. Формує психологічну культуру студентів.

Ви можете скористатися послугами практичного психолога відділу по роботі з молоддю, відвідавши каб. №107 у такі дні:
Вівторок: з 13.30 до 16.30
Середа: з 9.00 до 16.30
Четвер: з 9.00 до 16.30

Про психолога

Мукомел Світлана Анатоліївна

Закінчила:
– Черкаський державний педінститут ім. 300-річчя возз’єднання України з Росією за спеціальністю «біологія з додатковою спеціальністю хімія»;
– Вінницький регіональний науково – практичний інститут економіки та соціальної психології за спеціальністю «практична психологія»;
– Аспірантуру Черкаського державного університету ім. Богдана Хмельницького за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія.
Стаж науково-педагогічної діяльності – 25 років.

Загальні поради студентам щодо інтеграції

  • Не очікуйте опіки, а розраховуйте на дружню підтримку оточуючих, яка надасть Вам відчуття рівності, потрібності та незалежності, тому:
  • Зверніться по допомогу для того, щоб вільно орієнтуватися в університетському містечку.
  • Не допускайте зайвої опіки, намагайтесь стати самостійним в обслуговуванні.
  • Прагніть виконувати посильну і цікаву роботу, але вимагайте забезпечення необхідними предметами та пристроями, підтримуйте точність і порядок на робочому місці.
  • Не уникайте тих, хто готовий прийти Вам на допомогу.
  • Активніше добивайтесь отримання потрібної Вам інформації та нових знань.
  • Не створюйте емоційну напругу у відношеннях з одногрупниками, намагайтесь завжди бути приязним і доброзичливим.
  • Не зловживайте своїм становищем, бережіть свою людську гідність.
  • Змістовно проводьте свій вільний час з іншими студентами, набувайте хороших друзів.
  • Будьте оптимістом, вірте в свої можливості і пам’ятайте, що Ви потрібні іншим людям.

Якщо у Вас виникли проблеми у навчанні, Вам слід:

  • Дати викладачу можливість допомогти Вам.
  • Залучити викладача у процес розв’язання проблеми, якщо немає конкретного способу її розв’язання без його участі.
  • Впевнено відстоювати свою точку зору, але з повагою і ввічливо ставитись до викладача.
  • Звернути увагу викладача на позитивні моменти, на те, що Ви засвоїли на його лекціях, а не жалітися на свої проблеми.
  • Зрозуміти, що викладач більше зацікавлений в успішності Вашого навчання, аніж у виставленні поганої оцінки. Ваше бажання вчитись є найкращим стимулом для отримання допомоги від викладача.

Вам не слід:

  • Публічно висловлювати свою розлюченість, різку незгоду. Ні в якому разі не тисніть на викладача.
  • Плакати, благати викладача про зниження вимог.
  • Зловживати виразом: «Ви зобов’язані…».
  • Висловлювати нерозумні або занадто обтяжливі прохання.
  • Висувати вимоги до викладача щодо додаткового використання його часу.

Поради студентам щодо роботи в аудиторії

  • Не бійтеся відвертого спілкування з викладачем щодо Ваших проблем. Поясніть, що Він може зробити як викладач для кращого засвоєння Вами матеріалу.
  • Якщо Ви відчуваєте, що може виконати завдання іншим чином, поясніть викладачу, як саме можете це зробити. Наприклад, якщо Ви маєте вади зору чи ДЦП, Ви маєте право замість виконання контрольної роботи у письмовому вигляді виконати її в альтернативному (електронному) форматі.
  • Попросіть викладача забезпечити Вас детальним планом та опорним конспектом навчального курсу, при цьому якщо матеріали Вам потрібні в альтернативному форматі повідомте його завчасно, ще до початку занять.
  • Пам’ятайте, що Ви маєте право вибирати зручні місця в аудиторії.
  • Просіть Викладача записувати на дошці чи виводити на екран завдання, терміни та ключові фрази, а також заздалегідь оголошувати письмові завдання та список додаткових джерел інформації.
  • Сміливіше відповідайте на запитання, беріть участь у обговоренні -це допоможе Вам пов’язати нову інформацію з тим, що Ви вже знаєте.
    При виникненні непорозумінь користуйтесь послугами відділів, які опікуються студентами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.